اس ام اس روز بعد 21 دسامبر


راه اندازی سامانه پیام کوتاه رایگان

    21 دسامبر شد...

    ولی فعلاً خوشحال نباشید که هیچی نشده و این حرفا...

    چون "ماهایا" بچه آمریکان، و 2 ساعت دیگه مونده تا 21 دسامبرشون شروع بشه


* * *

آغاز سال 1/1/1 مبارک باد
.
.
.

.
(ستاد انسانهای باقیمانده)
 


 
 


* * *


الان مگه تو 21 دسامبر نیستیم؟

چرا پس زنده ایم؟

نکنه از 7 8 صبح قراره داستان شرو شه؟!!

اگه ممکنه از 9 صبح شروع بشه

آخه من تا قبل 9 خوابم


* * *

من تا 23 دسامبر به ناسا فرصت میدم...

اگه اتفاقی افتاد که هیچی...

ولی اگه نیوفتاد...

با 75میلیون ایرانی طرفه !

* * *

یارو ایرانیه رفته تو پیج ناسا ! کامنت گذاشته:

آخه لامصب من شنبه امتحان ریاضی داشتم رو 21 دسامبر حساب باز کرده بودم :|

* * *

الان ۲۱ هستش منم از اون دنیا باهاتون صحبت میکنم شما هم مردین خبر ندارین چون گرمه بدنتون!!!!
 

 


+ چهار شنبه 6 دی 1391برچسب:اس ام اس روز بعد 21 دسامبر ,در ساعت16:34 راه اندازی سامانه پیام کوتاه| |



طراح : صـ♥ـدفــ